ماموران بخش مورموری در ادامه اجرای این طرح و حین کنترول محورهای مواصلاتی یک دستگاه وانت نیسان را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از آن ، 45 کیسه زغال قچاق را کشف کردند.

به گزارش باور ما به نقل از پایگاه خبری پلیس؛  سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در راستاي جلب رضايت شهروندان و افزایش احساس امنیت در جامعه، مأموران انتظامي شهرستان آبدانان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با عمليات هاي منسجم و هماهنگ اجرا کردند.

وی افزود : ماموران انتظامی شهرستان آبدانان با رصد اطلاعاتی و استفاده از منابع موفق به کشف ۸ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ، ۳۹ عدد فشنگ شکاری ،۳۷ عدد فشنگ جنگی و ۲ تیغه خشاب شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران بخش مورموری در ادامه اجرای این طرح و حین کنترول محورهای مواصلاتی یک دستگاه وانت نیسان را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از آن ، ۴۵ کیسه زغال قچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح مقتدرانه پلیسی، دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف مقادیری مواد مخدر آماده توذیع از این متهم بوده است.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه در راستای این ماموریت های موفق پلیسی ۸ متهم دستگیر و روانه دادسرا شدند ،گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و هرکس بخواهد به هر طریقی به این مهم لطمه ای وارد کند با برخورد قاطع و قانونی خادمان مردم در نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.