جهنمیِ که به بدکاران وعده می دهند؛ دیروز، امروز و فردا در دهلران، مهران و موسیان قابل تجربه است۔ وقتیِ زیر سایه بان گرمایِ این روزها قابل تحمل نیست چگونه است مسئولانیِ در خنکایِ هوای ایلام قرار است برای کارمندان شهرهای گرمسیری تصمیماتی بگیرند که به عدالت نزدیک باشد!؟

طبق پیش بینی هایِ هواشناسی دمای هوای شهرستان های گرمسیری استان ایلام به بالای ۵۰ درجه خواهد رسید۔
جهنمیِ که به بدکاران وعده می دهند؛ دیروز، امروز و فردا در دهلران، مهران و موسیان قابل تجربه است۔ وقتیِ زیر سایه بان گرمایِ این روزها قابل تحمل نیست چگونه است مسئولانیِ در خنکایِ هوای ایلام قرار است برای کارمندان شهرهای گرمسیری تصمیماتی بگیرند که به عدالت نزدیک باشد!؟ و علاوه بر آن مصرف برق این روزهای استان را مدیریت کنند!؟ چگونه است کارمندانِ ادارات شهرستان هایی که هنوز کولرهای آبی اتاق های محل کارشان را روشن نکرده اند و تنها پنجره اتاق ها را باز می کنند تا باد خنکِ بهاریِ صورت‌شان را نوازش دهد ساعتِ کاریِ کارمندان شهرهای گرمسیری ساعت هفت و نیم سر کار آیند و ساعت دو و نیم تعطیل کنند!
کجای این تصمیم عادلانه است!؟
آیا در این تصمیم صرفه جویی برق که امسال به دلابل گوناگون با مصرف وحشتناک آن روبرو هستیم هم خوانی دارد!؟
اگر تصمیمات در جایی به غیر استان گرفته می شود لازم است مسئولان استان ایلام آن مسئول را توجیه کنند که دمای جهنمی هوای برخی از شهرستان های استان در تابستان با بسیاری از شهرستان های استان هم‌خوانی ندارد و باید ساعت شروع و پایان کار آنان متفاوت باشد و حتی برخی روزها ادارات آن مناطق تعطیل اعلام گردد و اما اگر این تصمیم در استان گرفته می شود، باید گفت، آقای مسئول؛ از بی خیالی خارج شوید و تصمیمی بگیرید که با تدبیر هم‌خوانی داشته باشد۔