در بحث چیلات و دیدار با استاندار واسط خواستار کمک به راه اندازی چیلات شدیم چون زیرساخت ها فراهم است و دنبال هستیم که چیلات گشایش یابد.

به گزارش سایت خبری باور ما به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ حسن بهرام نیا در دیدار با امام جمعه دهلران گفت:اصول کاردولت سزدهم عدالت محوری است و کار و فعالیت دولت برگرفته از دولت شهیدان رجایی و باهنر است
وی گفت: در یکسال گذشته دولت کار و کرامت علی رغم مشکلات باقی مانده از دولت قبل با تلاش کارهای زیادی در حوزه های عمرانی و اقتصادی و فرهنگی انجام گرفته است.
وی عدالت محوری را از رویکرددولت برشمرد و گفت:کارها بر اساس عدالت محوری است و بودجه ها هم بر همین اساس تقسیم میشود.
استاندار ایلام توجه به راه های دهلران را یاد آور شد و افزود: با کمک نماینده حوزه جنوب و استانداری به بحث راه های دهلران توجه ویژه می شود وکارهای خوبی در دست اقدام است.
وی گفت: در بحث چیلات و دیدار با استاندار واسط خواستار کمک به راه اندازی چیلات شدیم چون زیرساخت ها فراهم است و دنبال هستیم که چیلات گشایش یابد.
وی افزود: در توزیع اعتبارات اربعین به شهرداری ها بر اساس شاخصه ها کمک کردیم  و برای هدایت ابگرم و پارک شهرداری دهلران اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد.
وی گفت: دفاتر ائمه جمعه مامن مردم است و مردم با مسئولان بدون واسطه ارتباط دارند و نماز جمعه ظرفیت خوبی است وبسیاری از مشکلات مردم توسط ائمه جمعه بیان می شود
امام جمعه با تبریک هفته دولت با اشاره به وسعت دهلران و شرکت های نفتی گفت: انتظار است به بودجه های دهلران توجه ویژه و در بودجه اربعین دهلران ویژه دیده شود
موسوی بر ضرورت توجه به راه ها و نهضت راه سازی در استان و دهلران تاکید و گفت: این دولت بخوبی بدهی ها را پرداخت کرده و خواستاریم که ریل و راه آهن در  دهلران اجرایی و تسریع شود.
وی با اشاره به سوابق دفاع مقدس دهلران گفت: بکارگیری نیروهای بومی در شرکت ها بصورت عملیاتی انجام گیرد.
وی از همت استاندار در بحث اربعین تقدیر و افزود: ۴۰ موکب بصورت رسمی در دهلران فعالیت دارد و توجه به چیلات از دیگر مطالبات است.