شهیدان با از جان گذشتگی انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند و حق همین است که نام و یاد شهدا زنده بماند و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

به گزارش باور ما به از روابط عمومی فرمانداری ویژه دهلران؛ یادواره شهدای طایفه مموس بمناسبت هفته بسیج و کنگره سرداران و ۳ هزار شهید استان با حضور امام جمعه دهلران، معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران، فرمانده سپاه دهلران،رئیس بنیاد شهید، مردم روستاهای حاضرمیل و تم تم آب و گلسیری و خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران در سالن ورزشی روستای حاضرمیل به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نوری برگزار شد.
موسوی امام جمعه دهلران در یادواره شهدای روستاهای حاضرمیل، تم تم آب و گلسیری بمناسبت هفته بسیج و کنگره ۳ هزار شهید استان گفت: شهیدان با از جان گذشتگی انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند و حق همین است که نام و یاد شهدا زنده بماند و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
عسگری معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران هم با تقدیر از برگزار کنندگان یادواره های شهدا و حضور مردم در این یادواره ها بر ضرورت توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.
سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه دهلران هم با تبریک هفته بسیج از حضور اقشار مختلف مردم در یادواره شهدای روستاهای حاضرمیل و تم تم آب و گلسیری تقدیر و افزود:همت و اراده بسیج پایگاه بسیج شهید نوری در برگزاری این یادواره و اجرای برنامه های بسیج قابل تقدیر است.
این یادواره به همت حوزه شهری شهید امینیان و پایگاه شهید نوری در روستای حاضرمیل برگزار شد.